Një 21-vjeçar është rrëfyer te psikologja për një problem që po e shqetëson shumë.

Ai u shpreh i shqetësuar, duke thënë se nuk do të mund të bëjë më seks, transmeton lajmi.net.

Kjo po i ndodh për shkak të problemeve që ka me ereksionin.

Rrëfimi i plotë i 21-vjeçarit:

“Një grua që takova në internet më kërkoi t’i dërgoja fotografi nudo dhe nuk munda, sepse nuk mund të kem ereksion”.

“U turpërova aq shumë sa që gënjeva dhe i thashë se nuk më interesonte, edhe pse më pëlqente”.

“Unë jam vetëm 21 vjeç dhe jam beqar, jam i shqetësuar se nuk do të mund të bëj më seks”.

“Nuk mund ta mbaj as ereksionin kur masturboj, më duhet të bëj më shumë përpjekje seç duhet dhe më pas më largohet pas disa sekondash”

“Pastaj më duhet të ejakuloj pa qenë e vështirë, dhe është e tmerrshme”.

“Unë kurrë nuk e kam pasur këtë problem në të kaluarën, as vetëm apo me partnerë”.

“E vetmja gjë që mund të mendoj se mund ta shkaktojë atë janë antidepresantët që po marrë sepse isha vërtet i zhytur gjatë izolimeve”.

Përgjigjja e psikologes:

“Nëse nuk jeni në gjendje të keni një ereksion edhe kur masturboni, kjo sugjeron një çështje fizike dhe jo psikologjike”.

“Disa ilaçe kundër depresionit mund të shkaktojnë probleme seksuale. Vizitoni mjekun tuaj të përgjithshëm dhe ju lutemi mos e ndaloni marrjen e ilaçeve pa këshilla. Ata mund të jenë në gjendje të përshkruajnë një trajtim alternativ”.